loading...
وبلاگ طرفداران بارسا
amir بازدید : 55 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
اگرچه او اذعان داشت که به لطف مصدومیت های متعددش، فصل نامنظمی را پشت سر گذاشته است، اما به دنبال این خواهد بود که با تلاش فراوان، جایی در بین بازیکنان حاضر در فینال جام حذفی به دست آورد و تاکید داشت: «من با همان سرعت و اشتیاق گذشته بازگشته ام». این مهاجم اسپانیایی، تشکر ویژه ای از گواردیولا داشت که «رویای بازی در تیم اول را برای او محقق کرد».

از همان ابتدا که گواردیولا اجازه ورود او به تیم اول را صادر کرد، تاثیر به سزایی در مسابقات داشت؛ اما به حق، مصدومیت های متعدد فصل جاری اش، او را از بازی ها دور کرد. با این وجود او در این مورد چنین می گوید: «آسیب دیدگی ها، این فصلم را کاملا به هم ریختند. اما من بازگشته ام و اعتماد به نفس خود را بار دیگر به دست آورده ام و بسیار مشتاقم تا در زمین حضور پیدا کنم. همه تلاش می کنیم که برای فینال جام حذفی آماده باشیم و بتوانیم این جام را به خانه ببریم. من نیز تمام تلاشم را خواهم کرد تا در فینال حضور داشته باشم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

گواردیولا

جدایی گواردیولا، برای پدرو خیلی ناراحت کننده بود؛ او که شروع کارش با این مربی بود، در کنفرانس مطبوعاتی پس از تمرین گفت: «من می خواهم همین جا، به خاطر تمام چیزهایی که به من یاد داده است، از او تشکر کنم و به خاطر شانسی که برای بازی در تیم اول به من داد، سپاسگزارش باشم. برای او آرزوی موفقیت دارم. جدایی اش از تیم، برای همه بازیکنان سخت بود و هیچ کدام انتظار وقوع چنین امری را نداشتیم، اما باید به تصمیم او احترام گذاشت». پدرو ضمنا تاکید کرد که تیم قصد دارد با قهرمانی در جام جذفی،«آن را به گواردیولا، آبیدال، ویا و فونتاس تقدیم کند».

از پدرو درباره انتصاب تیتو ویلانوا سوال شد که او در پاسخ گفت: «خبر بسیار خوبی است. ما همگی حامی او هستیم و بهترین ها را برایش آرزو می کنیم. افکار و عقاید او بسیار به پپ شبیه است و به نظر من، گزینه خوبی برای تیم محسوب می شود».

تبریک به مادرید

پدرو در انتها به رئال مادرید که شب گذشته با پیروزی در سن مامس توانست قهرمانی زود هنگامش را جشن بگیرد، تبریک گفت. او در ادامه افزود: «در این فصل تصمیماتی به ضرر تیم ما گرفته شد، اما هیچ کدام از آنها، تغییری در نتیجه کنونی نخواهد داشت».
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این وبلاگ فقط مخصوص بارسلونایی هاست ورود افراد متفرقه ممنوع...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    شما طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 910
  • بازدید کلی : 5,845